باتری یو پی اس صبا باتری

باتری UPS صبا باتری

منابع تغذیه اضطراری (UPS) منابع تغذیه ای هستند که در صورت قطع برق می توانند به یک باتری پشتیبان تبدیل شوند. چندین دستگاه را می توان به یک UPS شبیه به یک نوار برق وصل کرد و UPS عموماً عملکردهایی مانند محافظت در برابر نویز و فیلتر نویز را ارائه می دهد. هنگامی که افت ولتاژ رخ می دهد، UPS آن را تشخیص می دهد و به پشتیبان باتری تبدیل می شود. سپس قطعات متصل به UPS می توانند برای مدت زمان محدودی (اغلب بین 10 تا 45 دقیقه) برق دریافت کنند تا زمانی که برق عادی بازیابی شود یا سیستم به درستی خاموش شود. این به شما اجازه نمی دهد که به عملکردهای عادی تجاری خود ادامه دهید، اما از داده ها در برابر فساد ناشی از از دست دادن ناگهانی برق و خاموش شدن نادرست محافظت می کند.

در حال حاضر باتری یو پی اس صبا ، با کیفیت ترین و قوی ترین باتری یو پی اس موجود در ایران و خاورمیانه است، که دارای تکنولوژی تولید سیلد ساکن VRLA ، OPZS است؛ دارای عملکرد فوق العاده قوی، طول عمر طولای مدت با بدنه از جنس ABS است.

100901 : یک نیروگاه قابل حمل یک قطعه تجهیزات ضروری برای شارژ و کارکردن دستگاه هایی مانند تجهیزات پزشکی، رادیو، لوازم خانگی و گوشی های هوشمند در مواقع اضطراری است. بسیاری از نیروگاه ها دارای هر دو پریز AC استاندارد و پورت USB برای تغذیه چندین نوع دستگاه به طور همزمان هستند. نیروگاه های قابل حمل نسبت به ژنراتورهای سنتی مزیتی دارند، زیرا برای کار کردن به بنزین، نفت سفید یا پروپان نیاز ندارند. این نه تنها در هزینه و زمان صرف شده برای تعمیر و نگهداری موتور صرفه جویی می کند، بلکه استفاده از باتری یو پی اس را بسیار ایمن تر می کند.

 

کاربرد باتری UPS صبا باتری

منابع تغذیه اضطراری اغلب برای پشتیبانی از سیستم‌های نظارت و کنترل صنعت آب برای حفظ عملکرد سیستم کنترل برای یک دوره از پیش تعریف‌شده در طول خرابی منبع تغذیه استفاده می‌شوند. رفتار نیروگاه در شرایط قطع برق همیشه باید بازنگری شود. هر قطعه از تجهیزات باید در شرایط ایمن در هنگام خرابی منبع تغذیه کنترل شود. برای برآورده ساختن این الزامات ممکن است نیروگاه های فرعی مانند پشتیبان مکانیکی یا پنوماتیکی لازم باشد. علاوه بر این، راه اندازی نیروگاه پس از قطع برق یکی دیگر از نکات کلیدی است. و راه اندازی خودکار یا راه اندازی دستی باید بر اساس آن بررسی و به طور واضح مشخص شود.

از باتری باتری UPS صبا باتری با توجه به میزان آمپر و ولتاژ خروجی ای که دارد، در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • باتری نیروگاه ها
  • باتری لیفتراک
  • باتری ویلچر برقی
  • باتری مخابرات

برای استفاده از باتری یو پی اس در مجموعه خود، لازم است ابتدا از کارشناسان ما اطلاعات فنی و تخصصی را دریافت کنید تا بتوانید باتری مورد نیاز مجموعه خود را به درستی و در تعداد صحیح خریداری کنید، زیرا باتری یو پی اس دارای طیف وسیعی از آمپر ها است.

خرید باتری یو پی اس صبا باتری

برای خرید باتری یو پی اس صبا باتری می توانید با شماره درج شده تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

برای خرید باتری یو پی اس صبا باتری ، حتما از طریق نمایندگی باتری UPS صبا اقدام به خرید کنید تا بتوانید باتری یو پی اس صبا باتری را با تاریخ تولید جدید، گارانتی بلند مدت و قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین با ثبت سفارش در نمایندگی صبا باتری ، در هر نقطه از کشور ایران که حضور دارید، در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.

63 81 12 66 – 021

به هنگام خرید باتری یو پی اس صبا باید به موارد زیر توجه فراوانی داشته باشید:

  • بسته بندی باتری
  • تاریخ تولید باتری
  • گارانتی باتری

تمامی موارد ذکر شده در باتری های موجود در نمایندگی باتری یو پی اس صبا وجود دارد.

قیمت باتری UPS صبا باتری

باتری UPS صبا باتری در عین حال که دارای سطح کیفیت بالا و تکنولوژی تولید جدید است، اما با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می شود و شما می توانید با مناسب ترین قیمت، باتری با طول عمر بالا و عملکرد قوی خریداری کنید.

اگر می خواهید باتری یو پی اس با کیفیت، با قیمت مناسب و دارای گارانتی را به راحتی خریداری کنید، می توانید با توان باتری تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا باتری تاریخ تولید جدید کارخانه صبا را تهیه کنید.

شما می توانید باتری UPS صبا مورد نیاز خود را در مناسبترین قیمت از نمایندگی باتری یو پی اس صبا خریداری کنید، بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافه ای.

63 81 12 66 – 021

باتری 12 ولت UPS صبا

آیا برای استفاده از باتری یو پی اس ، حضور دستگاه UPS هم الزامی است؟

پاسخ این سوال گسترده است و به عوامل مختلفی بستگی دارد، بنابراین در اینجا تمام شرایط را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

اتفاقی که ممکن است بیوفتد این است که باتری  یو پی اس را می توان در مدل های مختلف و مکان های متفاوت استفاده کرد، در واقع باتری یو پی اس نام باتری ای است که در دستگاه یو پی اس قرار می گیرد، اما اگر از این باتری در اینورتر استفاده شود، دیگر نمی توان به آن گفت باتری یو پی اس؛ در واقع باتری برق اضطراری را می توان در موارد زیادی از جمله دستگاه یو پی اس، اینورتر، موتور برق و حتی به طور مستقیم توسط کابل نیز می تواند در جریان و مدار برق قرار بگیرد.

با توجه به توضیحات بالا می توان گفت برای استفاده از باتری برق اضطراری نیاز 100% به یو پی اس نیست اما این مورد هم در نظر داشته باشید که باطری یو پی اس نوعی پاور بانک است و خودش روزی نیاز به شارژ مجدد دارد و د شارژ می شود، در نتیجه برای اماکنی که از سیستم پشتیبان برق استفاده می کنند، توصیه می شود از دستگاه یو پی اس استفاده کنند تا بتوانند برای طولانی مدت از باتری یو پی اس برای تامین برق در مواقع قطعی برق صنعتی و شهری ، استافده کنند.

باتری 2 ولت OPZS صبا

باتری 2 ولت سیلد ساکن صبا

طول عمر باتری یو پی اس

باتری ها دستگاه های ذخیره انرژی الکتروشیمیایی هستند که انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند که دستگاه UPS برای کارکردن به آن نیاز دارد. اما، حتی با شارژ شدن باتری، با گذشت زمان مواد شیمیایی موجود در باتری تخلیه می‌شود، که باعث می‌شود باتری انرژی کمتری تولید کند و برای یک بار مشخص برای مدت زمان کوتاه‌تری تولید کند. از این رو، نگهداری صحیح از باتری تا حدی به حیات باتری کمک می کند و در برخی موارد، زمان بازنشستگی باتری است.

باتری 6 ولت صبا